Podłoga magiczna-FunFloor

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 9 440,00 zł 9440.00
ilość szt

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: E298-96028

Opis

Magiczna podłoga  to pakiet 80 gier: 30 gier z pakietu FUN oraz 50 gier z pakietu EDU. Ta pomoc dydaktyczna udoskonala naukę na wczesnym etapie edukacji zaczynając od nauki prostych czynności, poprzez naukę literek, cyferek, owoców, zwierząt. W edukacji wczesnoszkolnej zajęcia przeplatane są grami tworzącymi pakiet Fun , więc sprawiają ,że nauka jest niezwykle ciekawa i angażująca wszystkie dzieci.
Istnieje możliwość wzbogacenia tej pomocy  o dodatkowe pakiety gier nawet do 300 sztuk oraz zamówienia pisaków interaktywnych, które również są obsługiwane w tej wersji.

Podłoga FunFloor zawiera 2 pakiety tematyczne, w których jest razem 80 gier:
- Pakiet Fun 30 - zróżnicowany zestaw gier zabawowo-sportowych, który pokazuje największe możliwości interaktywnej podłogi. Piłka nożna, łapanie pingwinów, odkrywanie skarbów pod piaskiem to doskonały przerywnik w nauce , ale również główna atrakcja w salach zabaw.
- Pakiet EDU 50 – został  stworzony w oparciu o podstawę programową Ministra Edukacji Narodowej do nauki w przedszkolach. Twórcy  pakietu  położyli nacisk na edukację i rozwój najmłodszych.

Gry i animacje z pakietu EDU:

  1. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych.
  2. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych.
  3. Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
  4. Wychowanie zdrowotne i kształtowanie sprawności fizycznej dzieci.
  5. Wdrażanie dzieci do dbałości o bezpieczeństwo własne oraz innych.
  6. Wychowanie przez sztukę – dziecko widzem i aktorem.
  7. Wychowanie przez sztukę – muzyka: różne formy aktywności muzyczno-ruchowej (śpiew, gra, taniec).
  8. Wychowanie przez sztukę – różne formy plastyczne.
  9. Wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci poprzez zabawy konstrukcyjne, budzenie zainteresowań technicznych.
  10. Pomaganie dzieciom w rozumieniu istoty zjawisk atmosferycznych i w unikaniu zagrożeń.
  11. Wychowanie dla poszanowania roślin i zwierząt.
  12. Wspomaganie rozwoju intelektualnego dzieci wraz z edukacją matematyczną.
  13. Tworzenie warunków do doświadczeń językowych i komunikacyjnych w zakresie reprezentatywnej i komunikatywnej funkcji języka (ze szczególnym uwzględnieniem nabywania umiejętności czytania).
  14. Wychowanie rodzinne, obywatelskie i patriotyczne.
  15. Gry z pakietu Fun:

    1. Pingwinek
      Nad brzegiem oceanu ze śniegu wyłaniają się wesołe pingwiny. Twoim zadaniem jest je odszukać i złapać. Żeby złapać pingwina trzeba na niego wskoczyć. Kto złapie najwięcej pingwinów w ciągu 30 sekund wygrywa.
    2. Piłka nożna
      Drużyna niebieskich czy drużyna zielonych? Kto dziś wygra mecz? Ten kto jako pierwszy strzeli przeciwnikowi 3 gole. poczekaj na gwizdek sędziego i zacznij mecz.
    3. Spadające balony
      Z góry spadają kolorowe balony. Trzeba złąpać je wszystkie i nie pozwolić żeby którykolwiek spadł na ziemię. Z dużych balonów wyskakują mniejsze więc zabawy wystarczy dla każdego.
    4. Kulki pękające
      Na planszy znajdują się magnetyczne kulki. Jak wbiegniemy to się rozbiegają, pęcznieją a w końcu wybuchają. Trzeba odkryć całe tło pod kulkami.
    5. Rybki
      W magicznej rzece pływają rybki, rozgoń je wszystkie tak żeby uciekły do morza. Trzeba to zrobić szybko i dokładnie bo rybki lubią czasami wracać  z powrotem do rzeki.
    6. Odkrywanie skarbów
      Znajdujemy się na gorącej plaży. Pod piaskiem poukrywane są różne skarby, które musimy odkopać. Gdy odkopiemy jakiś skarb opowiadamy jaki ma kolor i do czego służy. A może komuś uda się odkopać tajemniczą skrzynię ze skarbami?
    7. Gwiazdki
      Jesteśmy w kosmosie, a w nim pojawiają się magiczne gwiazdki. Zabawa polega na tym żeby jak najszybciej uciekać przed gwiazdkami, które nas gonią i parzą w stopy. Możemy skakać po kosmosie na jednej nodze, chodzić na palcach na piętach, na czworaka i robić kosmiczny aerobik.
    8. Kręgle
      Jesteśmy na kręgielni, przed nami znajdują się ustawione kręgle. Każdy w kolejności staje na linii i ma po 3 rzuty piłką. Czy uda się zbić wszystkie kręgle?
    9. Arkanoid
      Gra polega na rozbiciu muru piłką odbijaną od paletki. Stajemy na linii i poruszamy paletką odbijając piłkę rozbijamy kolejne kafelki muru. Z czasem piłka przyspiesza, więc jest coraz trudniej. Czy uda Ci się rozbić cały murek?
    10. Cymbergaj
      Gra na dwie osoby, zasady gry jak w ping-pongu. Dwaj gracze stają po przeciwnych stronach i odbijają między sobą piłeczkę. Kto trafi do bramki przeciwnika zdobywa punkt. Kto pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa.
    11. Przeciąganie liny
      Gra dla dwóch osób. Gracze stoją po dwóch stronach planszy, między niby mi rozciągnięta jest lina z zawiązanym na środku węzłem. Żeby wygrać, gracz musi przeciągnąć linę na swoją stronę. Gracz „zielony” przeciąga linę biegając jak najszybciej od zielonego do zielonego przycisku, gracz „niebieski” od niebieskiego do niebieskiego przycisku. Świetna gra turniejowa.
    12. Łapanie jajek do koszyka
      Na górze kura znosi jajka, które spadają na dół. Stoimy na dole i sterujemy koszykiem tak żeby złapać jak najwięcej jajek. Trzeba uważać żeby nie rozbić żadnego spadającego jajka. Kto złapie najwięcej jajek w ciągu 30 sekund wygrywa.
    13. Bilard
      Na stole bilardowym znajdują się kolorowe bile. Każdą z nich trzeba wbić tak żeby zapełnić wszystkie łuzy. Do zabawy można użyć kijów albo szczotek. Wbijanie nie jest takie proste, trzeba kreatywnie odnaleźć najlepszą technikę wbijania. Aktualny rekord Polski to 4,5 sekundy. Kto będzie w stanie go pobić?
    14. Szukanie miodu
      Na łące znajdują się słoiki z miodem, które trzeba zebrać zanim nadlecą pszczoły i zbiorą je przed nami. Na szczęście ciągle pojawiają się nowe słoiki więc mamy szansę zebrać ich jak najwięcej. Gra trwa 30 sekund kto zbierze więcej ten wygra.
    15. Wesołe buzie
      Na planszy rozmieszczone są wesołe buzie, ale jedna z nich jest smutna. Spróbuj ją odnaleźć, następnie uśmiechnij się do niej i wskocz żeby ją odczarować. Teraz już jest wesoła jak pozostałe. Rozejrzyj się czy przypadkiem jakaś inna buzia się nie zasmuciła.
    16. Smutne buzie
      Wszystkie buzie są smutne. Twoim zadaniem jest je odczarować żeby się uśmiechnęły. Gdy odczarowane zostaną wszystkie buzie zdobywasz puchar, kto zdobędzie 5 pucharów ten wygrywa. Trzeba jednak się spieszyć zanim buzie posmutnieją.
    17. Przebijanie baloników
      Jesteśmy na urodzinach gdzie wysypały się kolorowe balony. Twoim zadaniem jest wskoczyć na wszystkie tak żeby przebić je i odsłonić całe tło. Czy uda Ci się przebić wszystkie balony jednocześnie?
    18. Bąbelki
      Spod powierzchni oceanu wypływają bąbelki powietrza. Trzeba złapać wszystkie bąbelki tak, żeby żaden nie wypłynął na powierzchnię. Animacja jest spokojna a kojące dźwięki wyciszają grające na podłodze dzieci. Można siąść na brzegu i próbować łapać bąbelki zanurzając nogi w oceanie.
    19. Kulki
      Cała plansza pokryta jest kolorowymi kulkami magnetycznymi. Czy uda Ci się rozgonić je i odkryć całe tło pod spodem?
    20. Grzybobranie
      Gra polega na zbieraniu pojawiających się grzybów. Zadanie utrudniają jeże, które również zbierają grzyby odejmując nam zdobyte punkty.
    21. Zwierzęta
      Posłuchaj odgłosów i odgadnij jakie zwierzątko wydaje taki odgłos. Odgadnij wszystkie zwierzątka żeby wyczyścić całą planszę.
    22. Śnieg
      Płatki śniegu spadły na magiczną krainę, Twoim zadaniem jest rozgonić wszystkie płatki jak najszybciej żeby zobaczyć jaki krajobraz kryje się pod spodem.
    23. Serduszka
      Odszukaj serce na planszy i złap je jak najszybciej. Kto złapie najwięcej serce w ciągu 30 sekund ten wygra.
    24. Samochód
      Gra polega na sterowaniu samochodem jadącym po ulicy i omijaniu pojawiających się przeszkód i innych samochodów. Kiedy samochód zderzy się z przeszkodą, tracimy jedną z trzech szans.
    25. Indianie
      Teren opanowali wojowniczy Indianie, którzy chowają się w okopach, bądź szybszy i złap wszystkich zanim uciekną w inne miejsce. Gra trwa 30 sekund, kto złąpie więcej wojowników ten wygra.
    26. W prezentach znajdują się różne niespodzianki, wskocz na pudełko żeby rozpakować prezent. Kto złapie najwięcej prezentów i powie co jest w środku ten wygrywa.
    27. Ślady zwierząt
      Jesteś tropicielami zwierząt, przed tobą pojawiają się tajemnicze ślady. Jakie zwierzątko było tutaj przed tobą? Spróbuj wytropić uciekiniera zanim ślady znikną. Czy uda Ci się odgadnąć po śladach jakiego zwierzątka szukamy?
    28. Odgarnianie liści
      Nadeszła jesień, z drzew pospadały kolorowe liście. Odgarnij je jak najszybciej, tak żeby żaden nie został. Trzeba jednak uważać na wiatr, który ciągle nawiewa nowe liście na nasze teren. Czy uda Ci się odsłonić choć na chwilę całe tło?
    29. Znajdź różnice
      Gra na spostrzegawczość, polega na znalezieniu różnic między dwoma obrazkami.
      Jest to gra z poziomu zaawansowanego, znalezienie różnic jest niezwykle trudne. Na każdej planszy są 2 różnice, które należy odnaleźć i na nie wskoczyć. W jakim czasie uda Ci się dostrzec różnie na wszystkich obrazkach? Doskonała gra zarówno dla całej grupy dzieci jak i dla dorosłych.
    30. Woda
      Na planszy wyświetlona jest woda, kiedy chodzimy po niej zostawiamy ślady takie jak na kałuży. Trzeba wzburzyć całą wodę.

Zalety:

- poprawia zdolności motoryczne, 

- rozwija spostrzegawczość, 

- poprawia szybkość reakcji, 

- zachęca do aktywności fizycznej.

 

W zestawie:

- projektor z wbudowanym głośnikiem,

- komputer,

- oprogramowanie

 Interaktywna podłoga wraz grami,

- detektor ruchu (kamera),

- pilot do obsługi,

- obudowa,

- uchwyt.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl