Pochodzenie i produkcja żywności cz. 1
Opis
Środek dydaktyczny przeznaczony jest do wykorzystania na zajęciach dydaktyczno - wychowawczych w edukacji przedszkolnej i na lekcjach w klasach I - III kształcenia zintegrowanego. Prezentowany środek dydaktyczny zgodny jest z wymaganiami programowymi wychowania przedszkolnego i kształcenia zintegrowanego. Stanowi pomoc w realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, środowiskowej, przyrodniczej, technicznej. Stwarza nauczycielowi możliwości swobodnego wykorzystania na zajęciach i lekcjach szkolnych. Na prezentowaną pomoc dydaktyczną składają się zestawy trzech historyjek obrazkowych, prezentujących tematykę pochodzenia i produkcji mleka, pieczywa i miodu. Historyjki namalowane są na planszach formatu B3, w sposób trafiający do wyobraźni dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym. Obrazki są czytelne, bogato ilustrowane i kolorowe, posiadają rzepy, które dają nauczycielowi możliwość przyczepiania odpowiednich napisów (wyrazów tematycznych) do globalnego czytania przez dzieci. Zastosowanie historyjek obrazkowych rozwija myślenie, procesy poznawcze i działa na wyobraźnię dziecka.
Pakiet edukacyjny zawiera: - 17 plansz, 34 kart B-3, - 319 elementów ruchomych, - Plansze oprawione są w listwy z zawieszką, - Tyły plansz zaopatrzone w magnesy do montowania na tablicy szkolnej metalowej, - Poradnik metodyczny | ||
Tematy plansz: | ||
Część A Mleko: - A1 Krowy na pastwisku, - A2 W udojni, - A3 Droga do mleczarni, - A4 W mleczarni, - A5 W sklepie, - A6 Spożywanie posiłku (produkty mleczarskie) |
Część B Pieczywo: - B1 Sianie ziarna, - B2 Żniwa. - B3 W młynie, - B4 W piekarni, - B5 W sklepie, - B6 Spożywanie posiłku (pieczywo) |
Część C Miód: - C1 Łąka, - C2 Pasieka, - C3 Rodzaje miodu, - C4 W sklepie, - C5 Spożywanie posiłku (miód) |